Linteum Kft.



2014. április 12.
X. Jacht Akadémia Kupa
A JAK a Magyar Jacht Akadémia hivatalos versenye, ahol a versenyzők olyan speciális feladatokban mérik össze képességeiket, amelyek mind a hajózási képességeiket, mind a navigációs ismereteiket igénybe veszik. Az idei a jubileumi 10. verseny, melyen csapatunkkal másodszor veszünk részt.

Hogy hol járunk éppen, azt az alábbi linken ellenőrizheted:


Az elmúlt 24 óra megjelenítése: link

Az elmúlt 1 hét megjelenítése: link

Jelszó: Narmo

 

2014.04.12 - délelőtt

Utazunk!

 

Mindenkit Üdvözlünk!!

 

2014.04.12 - délután

Szerencsésen ideértünk, átvettük a hajót!

Kapitányunk, Csaba hosszadalmas megnyitójában motiválta és buzdította csapatunkat a megfelelő helyezés megszerzése érdekében így egy emberként megfogadtuk, hogy az ötödik hely alatt nem fogunk végezni! Persze vannak még lehetséges opciók, de ezt belevéstük a hajó körüli sós hullámokba és egy pohár olasz borral öblítettük le.

A gyors bepakolás után irány a nyílt víz!

Sötétedésig gyakoroltuk a vitorlakezelést, benéztük hogy milyen menetben hogy kell állítani a vitorlákat, köteleket, ki melyik pozícióban tud és kell segítsen, illetve néhány technikai hiba is kijött amelyeket majd a holnapi éles indulás előtt még el kell hárítsunk.

Az gyorsan kiderült, hogy van még mit gyakorolni és a hajó sincs megfelelően behangolva. Közben persze eleredt az eső is, hideg szél is fújt és végül jól átfagyva átázva kötöttünk ki este hét után.

Közben befutott az Odysseus is, a verseny rendezőivel és a többi hajó is visszatért a próbaútról. Vass Tibor, a Jacht Akadémia vezetője üdvözölte a megjelenteket és megnyitó mondataiban örömét fejezte ki hogy ez már a tizedik ilyen alkalom és a versenyzők töretlen érdeklődéssel vesznek rajta részt.

Utána mi leptük meg Tibort azzal a JAK X feliratú tortával, hatalmas aranyéremmel, amelyet neki és Eszternek, mint a kupa kitalálóinak és mozgató rugóinak köszönetül adtunk át.

Este még belaktuk a hajót, majd ki ki fáradtságnak megfelelően nyugovóra tért. Csaba adott tíz perc előnyt azoknak akik nem tudnak horkolás mellett elaludni, de persze "egy kis horkolás" csak azt zavarja aki hallgatózik éjjel alvás helyett! :-)

 

2014.04.13 - Vasárnap

A mai nap a bevezető futam, "Túraverseny kötött pályán" napja.

Szkipper értekezlet: 8:00 órakor az Odysseuson!

A reggeli megbeszélésen együtt elemezték a szkipperek, navigátorok és rendezők az időjárási térképeket, előrejelzést és az a döntés született, hogy 12:00 órakor lesz a rajt. Mindeközben a többiek, Ede vezénylésével új spi-fall kötelet (spinnaker felhúzó) és Hugo csigákat, köteleket szerzett és szerelt fel a hajóra.

A tavalyi kiírás néhány pontban módosult, így új elemként a rajt után először az Odysseust kellett "megtalálnunk", "aki" lehorgonyzott valahol, és egy adott vonalról nézve meg kellett találni azt a pozíciót, ahonnan a horgonyzó hajó árboca adott iránylat alatt látszik. Persze a vonal gondosan széltengelybe volt hangolva, így azon nem lehetett hajózni, tehát navigációs trükköket kellett bevetni a pont meghatározásához ami meglehetősen fejtörős feladatnak bizonyult minden navigátornak.

A rajt előtt Csaba kereste a megfelelő helyet, de a taktika hogy kiszorítja a többi hajót csak egy ideig működött, így kb. 2(!!)  méterre és 10 másodperccel a rajt előtt kellett útjogot adni egy másik hajónak, így negyedikként, kb. négy perccel az első hajó után sikerült átlépnünk a rajtvonalat. Ez a naviasztal mellett úgy tűnt, mintha egy dodzsempályán hajóznánk, mivel négy perc alatt nyolc fordulót vezényelt le Csaba és Csabi, így mire ténylegesen elindultunk már mindenki leizzadt: ki azért mert a köteleket húzta, ki azért mert a térképen szerkeszteni és a pontok koordinátáit számolni egy guruló hordóban nem a legegyszerűbb feladat.

Az indulás után új elemként egy elzárt területet is kijelölt a rendezőség, mivel az Odysseus a horgonyzóhelye felé haladva felfedezett egy halom fix telepítésű halászvarsát így a baleset elkerülése érdekében tiltott területet jelölt ki.

A hajók jó iramban, frissülő szélben krajcoltak a megcélzott terület felé. Mi is tartottuk a pozíciónkat így negyedikként hajóztunk át az ALFA ponton. Innen a "K" kapu felé szintén egy krajc menetet kellett teljesíteni, mely során folyamatosan harcoltunk a hármas hajóval a pozícióért.

A kaput ötödikként vettük és hátszeles menet következett a "Z" türelmi zónáig. A spi húzás jobban sikerült mint a hármas hajónak, ami jelentős javulás és a teljes vitorlakezelő csapatot dicséri.

A zónát a negyedik hajóval együtt értük el, ami nehezítés, mivel egy rohanó versenyhajót kell megfékezni és egy 200×200 méteres négyzetben tartani ÖT PERCEN ÁT, miközben nem egyedül vagyunk a ketrecben, hanem egy másik hasonló hajó is ugyanott műveletezik.

A zóna után a korábban rádión megadott adatok alapján kellett megtalálni a kiszerkesztett, kiszámolt BRAVO pontot (egy adott világítótorony iránylata, és szextánssal mért vertikális szöge által megadott pont) ami szintén spinnakkeres menet volt, immár 16-17 csomós szélben. Hibátlan spi levétel után pillangóztunk kicsit, majd újra spi-re váltottunk hogy elérjük az "L" kaput. ekkorra már egyértelműen ötödikként harcoltunk, mivel a többi hajót csak a horizonton láttuk, ími 15-30 perc hátrányt jelentett. A kapu után a CHARLIE pontot céloztuk meg, (az a metszéspont, ahonnan két parti jel adott iránylatokból látható) majd a rajtvonal ellentétes irányú átlépésével befejeztük a versenyt, hitünk szerint ötödikként.

Mivel érthetően ez a verseny nem csak a gyors vitorlázásról szól, hanem kötelező a navigációs pontok meghatározása és érintése is, így este az értékelésnél derült csak ki, hogy két hajó egyáltalán nem, vagy csak részben teljesítette ezeket, így meglepetésünkre harmadik helyen végeztünk! Kaptunk kupát és érmet is a nyakunkba, így bekönyveltük első dobogós helyünket csapatunk JAK-os történelemkönyvébe.

2014.04.14 - Hétfő


A szokásos 8:00 órás szkipper értekezleten megállapodtunk, hogy a közelgő bóra miatt ma két futamot bonyolítunk le. A két bójás olimpiai pályaverseny előtt, mintegy

felvezetőként az egyik új elemet, a Pac-Man játékos pontgyűjtőt is kipróbáljuk. A rajt időpontjára először 11:00 óra lett meghatározva, majd többszöri halasztást követően végül dél körül rajtolt el az öt hajó. Negyedikként sikerült rajtolnunk és a többi hajóval közel azonos nyomon, de a sebességek eltérése miatt térben lassan széthúzódva értük el a fordítóbóját. Itt mi a krajcos irányt választottuk, így nyugat felől léptünk be az objektumba.
Ez a pálya és verseny arról szól, hogy a hajóknak egy 2×2 tengeri mérföldes négyzetben  10 sor × 10 oszlop által kijelölt, összesen 100 db pontot kell "levadászni" úgy, hogy  az adott ponton 0,002 mérföldes (kb. 3,6m!) pontossággal áthaladnak. Aki hamarabb beért a négyzetbe, az a saját ütemében vadászgathatott mindaddig, amíg a többiek is oda nem értek, míg végül öt hajó vívott egymással a még le nem vadászott pontokért. Az adott pont akkor számít érvényesnek, ha azt a keresztező hajó rádión bejelenti az Odysseusnak, aminek tényét a zsűri vissza is kell igazolja.
Csapatunk bevállalta, hogy a hármas hajó hibás rádiójának kommunikációját relézi (továbbítja) a zsűrihajó felé, így Gábor feladata némileg kibővült.
Volt olyan pont amelyet elsőre úgy tűnt hogy nem tudtunk pontosan lehajózni, így nem jelentettük be, majd másodszorra áthajózva be is jelentettük azt, de a track későbbi kiértékelésekor kiderült, hogy az első metszés jó lett volna, de a második nem, így ezt a pontot elvesztettük.
Végül az elérhető 100 pontból 12 bóját értünk el, amivel az előkelő ötödik helyen végeztünk, szoros küzdelemben a negyediknek végző hajó mögött.
A futamot követően a hajók átvonultak az olimpiai pályaversenyre előkészített helyszínre. Közben ebédeltünk, beszélgettünk a tőlünk 5 (4, 3, 2, 1!) méterre haladó hármas hajó csapatával.
Az első futamot jól kezdtük és kezdeti pozíciónkat meg is tudtuk őrizni, sőt, a hármas hajó előtt jelentős, egy pályahossznyi előnnyel, tisztán negyedikként futottunk be. A második futam rajtját a többiek ügyesebben vették, így ötödikként rajtoltunk, de a második krajc szakaszon meg tudtuk előzni a ötös hajót. Előnyünket két - három hajóhossznyira tudtuk növelni a hátszeles szakasz végére, de ez végül nem volt elég, mert az utolsó krajc szakaszon visszaelőztek minket és végül majd két hajóhosszal előttünk futottak be. így ismét az előkelő ötödik helyet szereztük meg.
A kikötőbe visszatérés alatt megállapítottuk, hogy a tavalyihoz képest fényévekkel jobban megy a vitorlakezelés, de még hiányzik az a harminc év tapasztalat amivel az első helyeken vitorlázók rendelkeznek.
Csapatunk jelenleg az összesítésben a két versenynap után a NEGYEDIK helyen áll!

 

2014.04.15 - Kedd

Mivel az időjárás várhatóan igencsak komiszra fordul a 8:00 órás szkipper értekezleten az a Csabától származó javaslat került elfogadásra, hogy a mai napon egy rövidített mérföldgyűjtő túraverseny legyen lebonyolítva. Ennek megfelelően a 10:00 órás rajtra készült a legénység és a hajó.

A rajtbója közelében gyenge szellő fogadta a csapatokat és az Odysseust. A rajteljárás kötelező elemei (T-5, T-4, T-1 perces jelzések) a kapkodásban kicsit véletlenszerűre sikeredtek, de hát minden hajón van GPS így ezzel csapatunk csak érintőlegesen foglalkozott. Aztán eljött a rajt, szólt a duda, elindultunk. Messze volt a rajtvonal, olyan 40 méterre, ami alig pár másodperc ha van szél, no de ha nincs?! Az elsőnek az egyes hajó rajtolt el, kb 1 perccel a rajtot követően, majd még egy hajó sodródott át sikeresen a rajtvonalon. A harmadiknak rajtoló hajó mintegy 12 perc múlva érte el a vonalat! Mivel a versenynek van néhány speciális szabály, mi itt kezdtünk el polemizálni azon, hogy vajon a saját track maximum kétszeri érintése honnan számít? a rajt időpontját követően, vagy a rajtvonalon történt áthaladás után? mert ha az előbbi, akkor bizony a szélcsendben helyben forgolódó hajónk esetében ez már megtörtént, többször is rápörögtünk a saját nyomvonalunkra, így be is fejeztük a versenyt. A kérdés tisztázására rádión kértünk választ a zsűrihajótól, némileg vicces kérdésnek szánva azt, hiszen hitünk szerint ez az egész verseny nem vérre megy, csak egy jó játék aminek persze vannak szabályai. 17 perccel a normál rajt után lépte át a rajtvonalat a hatos számú hajó, de ők is csak pár tíz métert sodródtak percenként, tehát nagy mérföldgyűjtésre nem gondolt senki, sőt azon kezdtek el gondolkodni hogy főznek valamit, nálunk pedig felvetődött hogy horgászhatnánk is.

Ekkor jött meg a válasz, hogy ugyan a rajtvonal átmetszése előtt nem tilos a saját nyomvonal többszöri keresztezése, de a rajteljárás rendje szerint az a hajó amely 15 perccel a rajt után nem halad át a rajtvonalon, az a versenyből kizárásra kerül, tehát ha mégis át tudunk haladni, akkor csak a sportért magáért hajókázhatunk már csak ezen a versenyen, de eredményünk DSQ -val lesz beszámítva. 

 


Megdöbbentünk .... kicsit a szavunk is elakadt, hisz ennek aztán semmi értelmét nem láttuk, de hát a szabály az szabály, elfogadtuk a zsűri döntését és visszaigazoltuk azt. Pár perccel később - valószínűleg ugyanezen döbbenet feldolgozását követően - a hatos hajó is bejelentette hogy ebben az esetben az ő rajtjuk sem volt szabályos, így ők is kiestek. Le is húzták a vitorlát és tőlünk talán száz méterre vesztegeltek.

A mi hajónk 39 perccel a tervezett rajt után sodródott át a rajtvonalon, amit a közben mellénk motorozó Odysseus oldalhullámait felhasználva sikerült abszolválnunk. Ezt persze be is jelentettük rádión, amit a hatos hajón kitörő ovációval fogadtak - KÖSZÖNJÜK!

Még pár perc semmittevés és álldogálás után jött egy enyhe frissülés amivel a hatos hajó felé vettük az irányt és a közelükbe érve egy háziversenyt javasoltunk nekik rádión amit sportemberekről lévén szó azonnal el is fogadtak és vitorlát húztak. A háziverseny különös szabályainak tisztázására megegyeztünk, hogy a versenyt követően kerül csak sor, de néhány javaslat azért jegyzőkönyvezésre került, pl. hogy a mögé kerülés érjen 10 pontot és hogy lehessen használni evezőt is.

Erre aztán nem volt szükség, mert a reggelre várt erős bóra előtti szelek csak most kezdtek el megjelenni, tehát felröppentek a spinnakerek és 6, 7 8! csomós sebességgel vágtattunk az eredeti túraverseny objektumait kerülve. Miután a szél 20 csomó fölé emelkedett leszedtük a spi-t (hibátlanul ment!) és félszeles, teli tackkal (teljes vitorlázat) folytattuk a versenyzést fej-fej mellett haladva a hatos hajóval. Nem sokkal ez után érkezett a hír rádión, hogy az egyes hajó tartósan 25 csomós szélben halad, így a verseny rendezőség lefújta a futamot 11:35 perces időponttal.

A hajónkat még kicsit megizzasztottuk az élénkülő szélben, így saját sebességrekordként 9 csomó fölé mentünk, ekkor már reffelt (kb. felére csökkentett) vitorlázat mellett.

A kikötés ilyen erős oldalszél esetén már nem egyszerű, még a kikötő védett medencéjében sem, de minden gond nélkül megoldottuk ezt is.

A délután folyamán sokat beszélgettünk az eseményekről, értelmes és értelmetlen szabályokról, fairplay-ről, és kíváncsian vártuk a szokásos napi értékelést melyen kihirdette a zsűri a hármas hajót futamgyőztesnek valami 6 mérföldes teljesítménnyel, az egyes hajót második helyezettnek, és az ötöst harmadiknak. A négyes és hatos hajó kizárással végezte a futamot és így az összetettben csapatunk - reményeinket jelentősen lelohasztva - az utolsó, ötödik helyen áll. 

A hajók vezetői beszámolóikban a tényekre koncentráltak, elég feszült hangulatú este volt. A hatos hajó kapitánya (Kádár Laci) fogalmazta meg mindannyiunk helyett azt a véleményt, hogy a felesleges és hibásan használt szabályok megölik a versenyt és a Jacht Akadémia Kupa szellemiségét. Nem az kéne legyen a cél hogy bárki is kizáródjék a játékból, hanem hogy a szabályok mértéket szolgáltassanak az eredmények összeméréséhez - hát ez ma nem így történt. Az egyik szabályt szigorúan vette a zsűri, míg pl. a rajteljárás rendjét nem ... 

A hatos hajóval lefolytatott háziverseny speciális szabályainak egyeztetése és a szabályoknak a levegőbe piros és zöld laterális jelekkel történő kivetítése gyorsan lezajlott. A két hajó egyesített legénységéből álló, pártatlanságukról és önzetlenségükről messze földön híres zsűritagok kölcsönösen elfogadták a felajánlott döntetlen helyezést, így mindkét hajó legénysége felállhatott a fel nem használt virtuális bójákból mérnöki pontossággal felhalmozott, eszméletlenül virtuális dobogó legfelső fokára. 

Mivel a bóra most is (szerda hajnalban írom a beszámolót) tombol, a szerdai és csütörtöki futamok az előrejelzés szerint törlésre kerülnek, így a péntek délelőtti utolsó futam hozhat még némi változást, de a szerda reggeli szkipper értekezlet sem ígérkezik hagyományosnak.

 

2014.04.16-17 - Szerda - Csütörtök

Az időjárás nagyon kedvezőtlenre fordult. Sajnos ez nem is meglepő, mivel az áprilisi időjárás Horvátországban gyakran bórás, de számunkra ez most azt jelenti, hogy a kikötőben maradnak a hajók. A verseny résztvevőinek javaslatára mindkét napon meg lett szervezve egy egy olyan előadás, amely a csapattagokat (idősebb és fiatalabb, hajózósabb és technikailag érdeklődőbb) érdekelheti, így a hajózást tájékozódásra cseréltük.

Az első esőnapon Vass Tibor tartott beszámolót az Odysseus projektről, mely a Homérosz - Odysseia műve alapján, a műben megírt utazást és a mitikus helyszíneket hivatott azonosítani, felderíteni és végigjárni. További információk: link

A második esőnapon Fekete Laci tartott érdekfeszítő előadást az általa végzett hajóelektronikai munkákból, konkrét projektek fotóival fűszerezve. 

A szkipperek és a verseny szervezőinek döntése alapján igyekeztünk az utolsó napot minél jobban kihasználni, és péntekre - ha ai időjárás is megengedi - két futamot tervezünk!

 

2014.04.18 - Péntek

6:30 - Szkipper értekezlet!

Mivel az szél csökkent (elállt!) ma két futamot tervezünk. Az egyik, a Juhász Ádám emlékfutam, melynek lényege a precíziós navigáció, illetve az idén bevezetett "Tengeri Kígyó" futam, mely egy pályaverseny, melyben egy keskeny Z alakzatot kell két irányban, minél gyorsabban lehajózni. 

Az első futam rajtját többször is el kellett halasztani mert szinte teljes szélcsend volt a rajtterületen. Több mint fél órával később jött annyi szél, hogy végre elindultunk. Hajónkra a mai napra vendégül fogadtuk Gajdos Attilát, aki a zsűrihajó eredménykiértékelő munkájában vesz részt, de szerette volna a versenyzést egy kicsit közelebbről is megtapasztalni.

A rajt után a parttól távolabb objektumokat kezdtük el lehajózni. A feladat lényege, hogy 5 pontból álló W alakú, 4 pontból álló N alakú, 3 pontból álló L alakú, két pontból álló cső alakú, és néhány magányos pontból álló pályaelemet kell levadászni úgy, hogy a megadott pontokon minél precízebben hajózzunk át, és az összetett objektumok esetén a külső határolóvonalat ne lépjük közben át. A precízség itt rendkívül fontos, mivel a pontozás alapja a koordináta köré rajzolt céltáblán mérhető: 0,001 tmf (1,8m) átmérőben történő metszés esetén 5 pontot ér a metszés, de ennek maximum az ötszörösén belül (9m) kell áthaladni ahhoz, hogy érvényes legyen a metszés. Mindezt egy 5 méter széles hajón elhelyezett GPS-el.

A parttól messze kerülni jó döntés volt, mert a szél ebben a régióban erősebbnek bizonyult így jól haladtunk. Minden levadászott objektum után újraszámoltuk hogy milyen körüljárás esetén mekkora távolságot kell még megtennünk, illetve hogy ha valamit kihagyunk, akkor mekkora a távolság a befutóig, mivel a befutás ideje is limitált a versenyben és a szél erőssége (inkább gyengesége) jelentősen befolyásolja a lehetőségeket.

Végül úgy taktikáztunk, hogy a finis előtt egy órával elindultunk a cél felé, hogy a beszerzett pontokat érvényes befutással védjük meg. Aki nem fut be a limitidő előtt, attól 1 pont levonásra kerül percenként, és 15 perc után DNF (did not finish - be nem fejezett) minősítéssel zárja a versenyt.

A zsűrihajó - érzékelve a szél jelentős gyengülését - megpróbálta a verseny eredményességét biztosítani azzal, hogy pályarövidítést hirdet ki és a befutási kötelezettséget eltörli, de ezt a változtatást visszautasítottuk arra hivatkozva, hogy ez taktikai kérdés volt és hogy nem lehet olyan szabálymódosítást közben bevezetni amely bármely hajót jelentős előnyben vagy hátrányban részesíti menet közben. Visszautasításunkat a zsűri meghallgatta és elfogatta, annál is inkább, mert a pályarövidítést bejelentésére rendelkezésre álló idő már letelt, így többi hajóval együtt megkezdődött a versenyfutás az idővel. Mi másodiknak futottunk be, a limitidő után 7 perccel, ami az elért eredményünket így -6 ponttal korrigálta. Hogy az előttünk befutó hajó hny pontot szerzett a navigációjával, illetve az utánunk még a 15 perces határon belül befutó másik két hajó mit szerzett, azt nem tudtuk, így maradt a reménykedés hogy valamire ez elég lesz.

A futam után Attila távozott a hajóról és vitte a GPS-t is. A zsűrihajón megkezdődött a futam kiértékelése.

A második futamra hajónk számára a hármas pálya lett  kisorsolva, ami azért jó mert a pálya közepe, így mindkét oldalról láthatóak voltak a vetélytársak. A pálya generálását még az ősszel magamra vállaltam és elkészült egy erre alkalmas szoftver, mellyel Tibor és Attila az előző éjjel elkészítette a mai napra, erre a területre és szélirányra optimalizált pályát. A feladat, hogy a rajtot követően egy Z alakú pályán kell hajózni, ahol a Z kezdete és vége széltengelyben áll, a pálya szélessége 200 méter és így elvileg egy negyed - fél - negyedszeles szakasz után jön egy fordítóbója, majd ugyanez visszafelé háromnegyed - fél - háromnegyed szelet lehajózva jön a befutó. Mivel a szél sohasem állandó, a mi esetünkben is tréfásra sikerült a futam. A Z középső szakaszán felfelé hajózva fordult a szél, így a 200 méteres csőben krajcolnunk kellett, illetve visszafelé ugyanezen a szakaszon spi-t tudtunk húzni a közben 20 csomóra erősödő szélben. Lazac ujjáról kicsit leégett a bőr a spi-fall kötél megcsúszása miatt, de elég jó eredménnyel futottunk be, így ismét reménykedhettünk valami helyezésben!

A kikötés után gyors tisztálkodás, pakolás, hajóleadás, majd hivatalosak voltunk az ünnepélyes díjkiosztó vacsorása.

A díjkiosztó a korábbi Jacht Akadémia Kupák emlékeinek felidézésével kezdődött, majd az idei verseny két utolsó futamának az eredményhirdetése következett. Meglepetésünkre a Juhász Ádám emlékfutamon csapatunk az I. helyezést érte el, és várakozásunknak megfelelően a "tengeri kígyó" futamon is felállhattunk a dobogóra a III. helyezéssel. 

Az összetettben így az öt hajóegység közül a negyedik helyen végeztünk! 

A vacsora alatt arról beszélgettünk, hogy miben kell még fejlődnünk, mit gondolunk a következő évi részvétellel kapcsolatban. Ami egyértelmű, hogy a csapategység, a vitorlakezelés, a navigáció sokat fejlődött tavaly óta, de mindenben van még mit fejlődnünk és ez a JAK igazi eredménye: fejleszt, tanulásra sarkall és segít minket jobb hajóssá válni.

----

UTÓSZÓ

2014.04.18 - Szombat

Ahogy az elmúlt évben is, az Odysseus fedélzetén a verseny lebonyolításában szerepet vállaló csapathoz csatlakozva utaztam haza, sokat beszélgetve az idei JAK ról és a jövő évi tervekről, lehetőségekről, technikai fejlesztésekről és szabályváltoztatásokról. Az ősszel lesz majd az idei JAK tapasztalatai alapján a következő évi verseny szabályainak, pályáinak, futamainak egyeztetése melyen mindenképp részt veszünk, és a csapattagok előzetes jelzése alapján valószínűleg a jövő évi XI. kupán is szeretnénk szerepelni. Ki tudja, - talán még szebb eredménnyel!

Járai Tamás